Returnări produse

Returnare



Dorim sa va bucurati de articolele cumparate de la Costume de Schi, dar in situatia in care, din varii motive, nu sunteti multumiti, articolele se pot returna.

Legislatia romaneasca in vigoare prevede: " Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

Returnarea unui produs trebuie sa se faca in aceeasi stare in care a fost livrat, adica sa contina etichetele atasate si sa nu prezinte semne de purtare. Orice retur care nu respecta conditiile enuntate, va fi refuzat.

In cazul in care se doreste returnare unui produs, va rugam sa ne contactati in termen de maximum 3 zile de la primirea coletului, la numarul de telefon: 0720 616 428 . Un operator Costume de Schi va intra in legatura cu dumneavoastra si ii veti comunica produsul pe care doriti sa-l returnati si ceea ce doriti in schimbul acestuia. Veti primi automat un email cu adresa la care trebuie sa trimiteti articolul returnat si detalii legate de procedura returnarii.

Pentru returnare se pot folosi firmele de curierat, iar livrarea se va face direct la adresa indicata in email-ul primit.
Taxele de transport vor fi suportate de catre cumparatorul care solicita returul.
In cazul in care nu vi se potriveste marimea, puteti solicita o alta marime, in cazul in care este disponibila sau un alt articol cu o valoare egala sau mai mare decat produsul comandat, cu achitarea diferentei de pret. Doar in acest caz, Costume de Schi suporta taxele de transport catre dumneavoastra.

Colectivul Costume de Schi verifica calitatea tuturor articolelor, oferindu-va garantia calitatii comenzilor online de pe www.costumedeschi.ro. In cazul aparitiei unor defecte, ne asumam intreaga raspundere si va inlocuim articolul cu unul identic (model, marime si culoare), suportand in acelasi timp si taxele de transport (tur si retur). In schimb, daca veti solicita o alta marime, culoare, model sau restituirea contravalorii articolului comandat, veti suporta taxele de transport catre adresa de returnare, iar pentru articolul comandat in schimb, compania noastra va suporta cheltuielile de transport catre destinatia dumneavoastra. Returnarea unui articol defect se face insotit de ambalajele originale, etichetele si actele de insotire (factura).
Nu se accepta colete cu ramburs.

Rambursarea contravalorii comenzii se va face prin transfer bancar, in maximum 15 zile de la data returnarii (pentru acest lucru avem nevoie de contul dumneavoastra IBAN, alcatuit din 24 de caractere). Rambursarea contravalorii se face doar pentru articolul returnat, nu si pentru taxele de transport.
Sa aveti zapada multa! :)